7 april 2013

Bloemcorsage

Een tijdje terug kocht ik het boekje Kleurrijke cadeautjes haken van Margriet de Muinck. Ik had al een paar keer in het boekje gebladerd, maar tot nu toe nog niks gemaakt. Te druk met allerlei andere projecten. Ik wist al wel welk project ik als eerste wilde haken....de bloemcorsage.

Toen gisteren m'n bestelling met o.a. het wolpakket Holland in de bus viel, ben ik 's middags meteen begonnen. Voor mijn dochters en mezelf wil ik leuke broches in rood, wit, blauw haken voor Koninginnedag en het patroon van deze bloem is daar heel geschikt voor. Een leuke 3-laagse bloem met siersteken.
Zonder frutsels vind ik 'm al leuk, maar met wat lintjes en een knoopje maak je de broche extra feestelijk.

Fijne zondag!

8 opmerkingen :

  1. Hello Ingrid, thanks for your nice comment on my crochet hooks, I'm happy that you like them! The notification e-mail told me "no-reply" so I'm answering you this way :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a powerful little flower and image - it just pops on my screen via the blogroll display! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt supermooi!
    Ik zit ook op dat boek te azen, eigenlijk vooral om het patroon naar dit bloemetje! Hij lijkt me zo leuk om te maken, en er dingen mee te doen als het klaas is.. haarspeld.. broche... enz. :)
    Was hij makkelijk om te haken?

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan!
    Ik ben een nieuwe volger. Je bent van harte welkom op mijn blog.
    Groetjes ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simples e de muito bom gosto. Compartilhei com referencia no meu face,obrigada.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...