26 december 2016

Kerst tags

Met een neefje van 7 jaar in de familie vieren wij nog steeds Sinterklaas, maar nadat we twee jaar geleden kerst bij Erics zus en haar gezin in Engeland vierden, willen de meiden ook graag cadeautjes onder de boom. Dat vinden ze veel gezelliger. Omdat we Sinterklaas vieren en ze óók allebei jarig zijn in december hebben we afgesproken dat de cadeaus die ze normaal met Sinterklaas krijgen, nu worden verdeeld over Sinterklaas en kerst. Toch wordt het altijd net iets meer dan ik van tevoren had gepland, maar daar hoor je uiteraard niemand over klagen.

Na het ontbijt op eerste kerstdag zijn we met zijn vieren gezellig bij de boom gaan zitten en hebben we de cadeautjes uitgepakt. We zijn allemaal goed verwend.


Geïnspireerd door mijn schoonzus maak ik allerlei kerst tags om de cadeautjes leuk te verpakken. Ik had er nog een paar over van vorig jaar, maar het grootste deel moest ik nog maken. Ik vind dit erg leuk om te doen en de cadeautjes zien er dan nog feestelijker uit.


Deze tags bewaar ik voor volgend jaar, maar uiteraard zal ik ook weer nieuwe tags maken.

2 opmerkingen :

  1. Wow, the tags are really pretty! ♥ Great job, Ingrid :-)
    ♫♪♫ Merry Christmas! ♫♪♫

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met al die leuke labels zien de pakjes er nog aantrekkelijker uit. Bijna zonde om uit te pakken, maar ja ... iedereen wilde natuurlijk graag weten wat er in de pakjes zat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...