26 januari 2018

Hugs & kisses

Nog ruim twee weken en dan is het Valentijnsdag. Wij doen niet aan cadeaus of bloemen met Valentijnsdag, maar ik vind het wel altijd leuk om een kaart of iets anders te maken voor mijn gezin of vrienden.

In mijn webwinkel Studio 92 verkoop ik diverse artikelen voor het maken van kaarten e.d. en van de paper pad Lovestruck was ik meteen weg. Nadat vanochtend iedereen de deur uit was, ben ik in mijn hobbykamer gaan zitten en heb ik deze kaart gemaakt.


Materiaal
Papier: Lovestruck (Authentique Paper), Vintage Cream Cardstock (Papertrey Ink) | Stempels: Papertrey Ink | Stansen: Heart Prints Die Collection, Button Stacks Die (Papertrey Ink),  XOXO Hearts Confetti Cuts (Reverse Confetti), Vintage Cameo Frame (MFT Stamps) | Inkt: Black Licorice (Lawn Fawn) | Overig: Foamtape 0,5mm (JEJE Produkt), Jutetouw ivoor, knoopje, speld,  naaimachine

Ik vind het heerlijk om diverse dessins te combineren, figuurtjes te stansen, teksten te stempelen en net zo lang met alles te schuiven tot ik tevreden ben over de layout van de kaart. Het is alweer even geleden dat ik dit soort kaarten maakte en gelukkig ben ik het nog niet verleerd. Terwijl ik deze kaart maakte, kwamen de herinneringen aan mijn scrapbooktijd weer naar boven. Lange tijd heb ik niet meer kunnen genieten van het maken van kaarten, maar het gevoel is weer terug en daar geniet ik van.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...